Chì sò i mutivi di a brucia di a lente di focalizazione di a pistola di saldatura manuale?

Chì sò i mutivi di a brucia di a lente di focalizazione di a pistola di saldatura manuale?

U corpu di pistola di saldatura laser manuale hà assai accessori di precisione, trà i quali a lente di focalizazione necessita una attenzione speciale.Hè assai impurtante è pò influenzà direttamente a qualità di saldatura.Allora per prutege a lente di focu, a saldatura manuale hè dotata di una lente protettiva per prutege a lente di focu, ma sapete chì?A lenti protettiva hè ancu purtata.S'ellu ùn hè micca rimpiazzatu in u tempu, a lente di focu serà brusgiata.Parlaraghju di i seguenti motivi in ​​dettaglio:

1. Sempre aduprà senza apre l'aria.

2. U pruduttu di saldatura splashed nantu à a lente protettiva è ùn hè statu rimpiazzatu in u tempu.

3. Quandu si rimpiazzà a prutezzione, u fanàticu ùn hè micca spento in u tempu o a lente hè stata rimpiazzata in u casu di fumu pisanti è polvera, perchè a polvera puderia entre in lenti, risultatu in spots bianchi, non focus, luce debule è altri. cundizioni di a lente di focalizazione.

4. Ci hè troppu polvera nantu à a testa di u fucile.Quandu u cliente l'utiliza, a testa di a pistola hè posta in modu aleatoriu à u travagliu è fora di u travagliu.U capu di a pistola ùn hè micca piazzatu secondu u metudu di funziunamentu currettu (cù l'ugello affruntendu) per impedisce chì a testa di a pistola ùn sia esposta à l'aria per un bellu pezzu, è a polvera cade nantu à a lente protettiva longu à a bocca.

5. Hè causatu da usu impropriu.Quandu u cliente usa a pistola di saldatura in manu, hà travagliatu per un bellu pezzu senza attente à i dettagli, è a lente protettiva hà brusgiatu senza avvisu.Cuntinueghja à usà, chì face chì a lente brusgià più è più severamente, affettendu u percorsu otticu, cusì brusgiate a lente di focu o a lente collimating in l'internu, è ogni tipu di lenti, ancu peggiu, affettendu a brasatura otticu.

22


Tempu di post: 11-Jan-2023

  • Previous:
  • Next: