L'equipaggiu di taglio laser stent medicale entra in a tappa di ispezione

L'equipaggiu di taglio laser stent medicale entra in a tappa di ispezione

BSLC300macchina di taglio laser stent medicaleL'equipaggiu hè un pruduttu assai maturu di MEN-LUCK.Centinaie di stu equipamentu sò stati messu in pruduzzione in Cina è tutti l'equipaggiu di produzzione funziona bè.Ùn importa micca in termini di efficienza di produzzione o di qualità di produzzione, i clienti sò assai soddisfatti.A nostra sucetà aderisce sempre à u principiu di serviziu di qualità prima è u cliente prima, è insiste nantu à una ispezione di qualità rigorosa in ogni prucessu per assicurà chì l'equipaggiu chì ghjunghje à i clienti ùn hà micca prublemi di qualità.

Prima di a consegna, u dipartimentu di l'ispezione di qualità cumencia à cunducerà tappe strette di ispezione di a macchina per tutti i ligami, cum'è debugging di paràmetri di l'indice, test di macchina in esecuzione, taglio e prova, apparenza, ecc. Ogni strettu surviglianza di produzzione è l'ispezione di qualità rende i clienti più fiducia in noi.Cum'è un fabricatore di l'equipaggiu medicale di precisione, u nostru equipamentu hà una precisione di trasfurmazione di 5um, una larghezza di slit di taglio di menu di 20um, è una incisione liscia senza bavature.Hè attualmente l'attrezzatura di micromachining laser u più prezzu di u mercatu.

Perchè stu equipamentu hà bisognu di viaghjà à traversu l'oceanu in India, avemu aghjustatu a prova di corsa regulare di una settimana à una prova di corsa di un mese per assicurà chì l'hardware è u software di tuttu l'equipaggiu sò cumplettamente run-in è adattati per u processamentu à longu andà. è pruduzzione..Dopu a debugging di a macchina in esecuzione, l'equipaggiu cumpletu cumplettamente cù i normi di pruduzzione è trasfurmazioni, è l'ultimu prucessu di ispezione - a pruduzzione di prova di a nova macchina hè realizata.

Cù i tubi di stent mandati da u cliente, diversi stents medichi sò stati tagliati è campionati.I campioni di diversi stents sò stati tagliati cù successu è mandati à u cliente di novu per l'ispezione di qualità.A qualità di u primu batch of samples cumplettamente i so esigenze di qualità, è hè stata verificata di novu.Capacità di lavorazione di alta precisione di i nostri equipaggiamenti!

L'equipaggiu hà finitu a macchina di prova, a prova, l'inviu di mostra, è a prova, è l'equipaggiu serà speditu secondu u cuntrattu!


Tempu di post: Aug-25-2023

  • Previous:
  • Next: