U metudu di mantenimentu di a saldatura laser manuale più pratica

U metudu di mantenimentu di a saldatura laser manuale più pratica

I prufessiunali prufessiunali di a saldatura laser manuale di a saldatura laser à longu andàf saldatrice laser manuale, macchina di taglio laser bracket, macchina di taglio di pipa laser è altri tipi di equipaggiu di taglio laser è saldatura di saldatura laser, tipi ricchi, mudelli cumpleti, assicurati dopu a vendita.A seguente cumminazione di anni di sperienza per voi per sorte i metudi più pratichi di mantenimentu di a saldatura laser manuale.

https://www.men-machine.com/handheld-laser-welder-price-for-christmas-product/

1. Rilevazione regulare: Dopu chì l'attrezzatura di saldatura laser portatile hè stata messa in usu, deve esse fatta una rilevazione regulare, cum'è se a rotazione di u ventilatore di rinfrescante hè liscia, s'ellu ci hè vibrazione è sonu anormali, s'ellu ci hè fuga di gas, articulazioni di filu di saldatura. è l'esplosione di l'aiutu militare s'ellu ci hè peeling o lax, cable hà un prublema di riscaldamentu anormale, tutti l'articuli di ispezione trovanu anormali, fermanu immediatamente, riparà.

2, pulizia regulare di polvera: a saldatura laser manuale hè un rinfrescante di l'aria forzata, faciule d'inhale a polvera da u circondu, cusì duvemu fà un'ispezione regulare è pulisce a polvera in a saldatrice.In particulare u trasformatore, a bobina di reattanza è a distanza trà e articulazioni di a bobina duveranu prestu attenzione à a pulizia.

3, verificate a pusizione di cablaggio regularmente: distribuzione di energia in u latu di forza, terminali di u latu di output, è ancu a pusizione di cablaggio di cablaggio internu è esternu, ogni parte di a vite di cablaggio sciolta deve esse verificata regularmente, se l'ispezione trova parti di ruggine. caccià a ruggine per fà u cuntattu cunduttivu.

4, l'altru hè l'ispezione annuale è mantenimentu di a saldatura laser handheld machine: Saldatura usu funziunamentu-longu termine, qualchì volta u cunchiglia per via di deformazione cuntattu, o ruggine umida, è parti internu cù u travagliu hà da tumbà, cusì in u mantenimentu annuali è l'ispezione per implementà a rimpiazzamentu di e parti difettose è a riparazione di a cunchiglia è a deteriorazione di l'insulazione di u rinforzu è altri travaglii di riparazione cumpleta, i pezzi difetti sò cunsigliati per rimpiazzà tutti i novi prudutti, per assicurà a prestazione generale di u saldatore.

U mantenimentu regulare è l'ispezione sopra soprasaldatrice laser manualeduverebbe attente à, chì pò riduce assai l'occurrence di fallimenti di saldatura, ma ancu aumentà a vita di serviziu di a saldatura è l'efficienza di u funziunamentu di a saldatura, ma ancu migliurà a sicurità di l'operazione, cusì u cunnessu laser portatile deve pagà. attenzione à u mantenimentu è a revisione di solitu, Più nantu à a saldatura laser è i metudi di mantenimentu di l'equipaggiu cunnessu, benvenuti à u nostru situ ufficiale per capisce!


Tempu di Postu: Mar-07-2023

  • Previous:
  • Next: