U sviluppu di a saldatura laser manuale

U sviluppu di a saldatura laser manuale

U sviluppu di a saldatura laser manuale - a prima generazione di saldatura laser manuale

Comu tutti sapemu, u laser hà e caratteristiche di "bona monocromaticità, alta direzzione, alta coherenza è alta luminosità".A saldatura laser hè ancu un prucessu chì usa a luce emessa da u laser per fucalizza u fasciu laser dopu u processu otticu, è genera un fasciu di energia enormosa per irradiate a parte di saldatura di u materiale da saldare, in modu chì pò fonde è formate un cunnessione permanente.Discutemu di i so vantaghji specifichi è disadvantages.

U sviluppu di a saldatura laser manuale1

Vantaghji di a prima generazione di saldatura laser manuale:

1. U spot luminosu hè fine è regulabile trà 0.6-2mm.

2. Ùn hè micca faciule per deformà per via di u calore chjucu.

3. Less polishing and polishing in a tappa più tardi.

4. Ùn pruducia micca una grande quantità di fume di rifiuti.

Svantaghji di a prima generazione di saldatura laser manuale:

1. U prezzu è u costu sò relativamente altu.À quellu tempu, un dispositivu costa ancu circa 100000 yuan.

2. Grande vulume è altu cunsumu energia.U voluminu hè di circa dui metri cubi, è se u cunsumu d'energia hè calculatu secondu a putenza di usu di 200 W, u cunsumu di energia hè di circa 6 gradi per ora.

3. A prufundità di saldatura hè pocu è a forza di saldatura ùn hè micca assai alta.Quandu a putenza di saldatura hè 200 W è u puntu di luce hè 0,6 mm, a prufundità di penetrazione hè di circa 0,3 mm.

Per quessa, a prima generazione di saldatura laser manuale cumpleta solu i difetti di a saldatura à l'arcu di l'argon, è hè più adattata per i materiali di piastra sottile è i prudutti cù esigenze di forza di saldatura bassa.L'apparenza di saldatura hè bella è faciule da pulire.Hè largamente utilizatu in a saldatura di publicità, a riparazione abrasiva è altre industrii.Tuttavia, u so prezzu altu, u cunsumu d'energia elevatu è u voluminu enormu impediscenu sempre a so prumuzione è l'applicazione generalizata.

U sviluppu di a saldatura laser manuale2

Allora hè chì stu dispusitivu ùn serà più dispunibule?Ovviamente micca.

Per piacè aspettate u prossimu numeru ~


Tempu di Postu: Feb-06-2023

  • Previous:
  • Next: