MEN: una nova stella nascente di l'equipaggiu laser "Ten Thousand Watt".

MEN: una nova stella nascente di l'equipaggiu laser "Ten Thousand Watt".

Cum'è una nova stella emergente di l'equipaggiu di taglio laser "Ten Thousand Watt" in Cina,MEN LASERhà tagliatu e spine in tuttu u modu, senza paura di difficultà, è hà apertu un novu modu per l'applicazione laser è a prumuzione di marketing di l'equipaggiu "Ten Thousand Watt".

Dapoi u stabilimentu da u 2020, a spedizione diMEN LASERL'equipaggiu di putenza media è alta hà righjuntu 60 setti;D'aprile 2021, 8 setti di l'equipaggiu "Ten Thousand Watt" sò stati consegnati, è hè previstu chì u numeru tutale di l'equipaggiu "Ten Thousand Watt" ghjunghjerà à 20 setti, chì guidanu u mercatu di l'equipaggiu "Ten Thousand Watt" cù successi eccezziunali.

In a cumpetizione feroce di u mercatu, u voluminu di vendita hè l'unicu criteriu per misurà a qualità di u produttu è a ricunniscenza di l'utilizatoriMEN LASER.Sempre più clienti ordinanu è ricumandenu l'equipaggiu "Ten Thousand Watt" per via di a qualità superiore; è solu per via di i fan fideli di "Ten Thousand Watt",MEN LASERpò radicà megliu in l'industria!

L'equipaggiu laser "Ten Thousand Watt" diMEN LASERhè stata fiorita in diversi campi, chì cunfirma a doppia ricunniscenza di u rendiment di taglio è a qualità di corsa diMEN LASERprudutti da u mercatu è utilizatori.

MEN LASERRealizza regularmente "Serviziu per Migliaia di Miglia", chì furnisce un serviziu cuntinuu porta à porta per l'utilizatori consegnati, capisce u statutu di l'usu di l'equipaggiu, capisce i bisogni potenziali di l'utilizatori, è migliurà i prudutti iterativi è i servizii attenti.

Recentemente,MEN LASERsquadra di serviziu hè ghjuntu à Weifang, Shandong Province.
Bon pruduttu, Parlate cù fatti
U Signore Zhou, u Direttore Generale di a cumpagnia, dice à u persunale di serviziu chì questu hè a seconda volta chì compraMEN LASERequipamentu.Questa volta, hà compru l'equipaggiu di taglio Flying Eagle serie 6025 20,000W.

"A ghjudicà da u funziunamentu di l'ultimu equipamentu per più di un annu, tutti l'indicatori sò eccellenti, funzionanu bè, l'effettu di taglio hè bonu è lisu, a velocità di taglio hè rapida è stabile, migliurà assai l'efficienza di a produzzione, cusì chì avemu ricevutu più ordini da i clienti.”

À a capacità di trasfurmazioni è l'efficienza di u serviziuMEN LASERequipaggiu, u sgiò Zhou hà datu una alta valutazione.In u prucessu di serviziu dopu-vendita, u Signore Zhou dinù assai ricunnisciutu u prufessiunalismu è feedback puntuale diMEN LASERpersunale di serviziu.

"Sò assai alleviatu di sceglieMEN LASERequipaggiu, perchè u tagliu hè stabile è l'efficienza hè megliu.À u listessu tempu, sò ancu assai cuntentu, perchè u serviziu di MEN LASER hè assai cunzidiratu.U persunale tecnicu vene à noi regularmente per a furmazione è a guida, perchè e cumpetenze di i nostri operatori sò state assai migliurate;l'attrezzatura operante sò sempre più utili, è i nostri uperatori sò diventati esperti di laser cunnisciuti;A qualità prufessiunale di u persunale di serviziu è a puntualità di u serviziu di porta à porta sò ancu in u locu, chì ponu risolve i prublemi attuali assai rapidamente."

U mutivu perchèMEN LASERI prudutti "Ten Thousand Watt" sò ricunnisciuti da più è più clienti cum'è u sgiò Zhou è sò largamente usati in l'industria di trasfurmazioni di metalli hè chì pò veramente aiutà l'imprendituri à migliurà l'efficienza, riduce i costi, aiutanu l'imprese à espansione i mercati in diversi campi è furnisce più putenti. assistenza à a pruduzzione è u funziunamentu di l'imprese.À u listessu tempu, furnisce i clienti cù servizii intimi, prufessiunali è sustinibili di operazione è mantenimentu.

I boni prudutti parranu cù fatti, è l'utilizatori sò megliu qualificati per parlà.

Lasciate chì l'utilizatori si sentenu à l'aise, lasciate i clienti assicurati!

Hè precisamente per via di sti dui punti chìMEN LASERL'equipaggiu "Ten Thousand Watt" pò sboccia rapidamente in tuttu u mondu.


Tempu di Postu: Apr-30-2021

  • Previous:
  • Next: