Preferite a saldatura a manu tradiziunale o a saldatura a manu laser?

Preferite a saldatura a manu tradiziunale o a saldatura a manu laser?

A saldatura laser in fibra ottica manuale hè una nova generazione di l'equipaggiu di saldatura laser, chì appartene à a saldatura senza cuntattu.U prucessu di operazione ùn hè micca bisognu di pressurizazione.U so principiu di travagliu hè di irradiate direttamente u fasciu laser cù alta intensità di energia nantu à a superficia di u materiale.Attraversu l'interazzione trà u laser è u materiale, u materiale hè funnutu à l'internu, è poi rinfriscatu è cristallizatu per furmà una saldatura.

A saldatura portatile hè un dispositivu operatore portable.Hè ancu un equipamentu di saldatura di precisione, ma pò esse usatu liberamente è flessibile in diverse applicazioni ambientali.Pò esse facilmente appiicatu in diversi tipi di ambienti, è hà standard prufessiunali più altu è affidabilità.U scopu di pruduzzione prufessiunale di a saldatrice manuale hà i vantaghji di un altu standard è di specializazione.

Fighjemu i vantaghji di a saldatura laser manuale:

1.Wide gamma di saldatura: u capu di saldatura in manu hè dutatu di 5m-10m fibre ottiche originale, chì supera i limitazioni di u spaziu di u travagliu è pò esse usatu per a saldatura esterna è a saldatura à longa distanza.
2.Convenient è flexible à aduprà: a saldatura laser a manu hè dutatu di pulley mobile, chì face cunfortu per mantene.A stazione pò esse aghjustata in ogni mumentu senza bisognu di una stazione fissa.Hè liberu è flessibile, è adattatu per diverse scene di ambiente di travagliu.
3.Multiple metudi di saldatura: pò rializà a saldatura in ogni angulu, cum'è a saldatura in sovrapposizione, a saldatura a testa, a saldatura verticale, a saldatura a filetta plana, a saldatura a filetta interna, a saldatura a filetta esterna, etc. di grandi pezzi di travagliu, è realizà a saldatura in ogni angulu.Inoltre, pò ancu cumplettà u taglio, a saldatura è u tagliu liberamente, è hè assai cunvenutu per cambià a bocca di saldatura di rame à a bocca di rame di taglio.1

        Saldatura di splice

2

Saldatura overlay

3

T-Weld

Applicazioni di saldatura laser manuale:

A saldatura laser manuale pò esse largamente usata in i prucessi di saldatura complicati è irregulari in industrii cum'è armarii, cucine, ascensori, scaffali, forni, guardrails di porte è finestre in acciaio inox, scatuli di distribuzione di energia, case in acciaio inox, etc. Hè ancu largamente utilizatu. in cucina, elettrodomestici, publicità, stampi, porte è finestre in acciaio inox, artighjanali, prudutti di casa, mobili, pezzi d'auto è parechje altre industries.


Tempu di Postu: 25-Nov-2022

  • Previous:
  • Next: