Sapete cumu rimpiazzà currettamente a lente protettiva di a macchina di taglio laser?

Sapete cumu rimpiazzà currettamente a lente protettiva di a macchina di taglio laser?

A lente protettiva hè un cumpunente di precisione assai impurtante in u sistema otticu di a macchina di taglio laser.A so pulizia hà un grande impattu nantu à u rendiment di trasfurmazioni è a qualità di a macchina di taglio laser.Allora, cumu rimpiazzà bè i lenti protettivi chì anu righjuntu a vita di serviziu?

Elementi da esse preparatu:

1. tela senza polvere

Alcolu assolutu cun cuncentrazione sopra 2,98%

3. Pulizia di tela di cuttuni

4. Paper textured

5. Novi lenti protettivi

6. Chjave esagonale

7. Strumenta di serratura lente protettiva

Prucedura di rimpiazzamentu:

1. Asciugà

Bagnate u pannu senza polvera cù l'alcoolu (cuperte a tapa di a buttiglia d'alcohol in u tempu per evità un ribalta accidintali), è sguassate delicatamente a periferia di a lente cun un pannu senza polvera per impedisce a polvera di entre in a camera durante u disassemblamentu.

2. Scaricà

Aduprate una chjave esagonale per caccià a vite esagonale, poi sguassate delicatamente u bloccu di inserimentu di lenti protettive, è sigillate a camera cù carta di mascheratura per impedisce a polvera d'entra.

Inserite l'attrezzatura di serratura di lenti protettive in u foru daretu à a carta di lente protettiva, girate in senso antiorario per caccià a lente protettiva, è poi versate a lente nantu à u pannu senza polvere.

3. Chjara

Pulisce delicatamente l'internu di l'inseritu di lenti protettive cù una etichetta di tela senza polvera per pulillu.

4. Sustituisce

Pigliate a nova lente protettiva, strappate a carta protettiva da un latu, poi copre delicatamente u bloccu di inserimentu di lenti protettive nantu à a lente protettiva, girallu, strappate a carta protettiva da l'altra parte di a lente, caricate a piastra di pressa. è anellu di serratura in turnu, è utilizate l'attrezzi di serratura di lenti protettive per chjude u bloccu d'inserzione in senso orario.

5. Installazione

Strappate a carta di mascheratura, inserite delicatamente l'inseritu di lente protettiva in a camera, è chjude a vite esagonale.


Tempu di Postu: 17-Jan-2023

  • Previous:
  • Next: