A saldatura laser manuale pò scuzzulate a saldatura TIG tradiziunale è a saldatura MIG?

A saldatura laser manuale pò scuzzulate a saldatura TIG tradiziunale è a saldatura MIG?

Comu tutti in u circhiu di saldatura sapi, a saldatura MIG tradiziunale è a saldatura TIG sò largamente usate in l'industria.Tuttavia, sti dui metudi di saldatura anu esigenze elevate per e cumpetenze di i saldatori.I saldatori anu bisognu di passà assai tempu per maestru di l'essenziali di saldatura.U sistema di saldatura portatile laser rende assai faciule per a ghjente ordinaria per inizià, è ponu facilmente ottene effetti di saldatura di alta qualità.

Avemu realizatu una seria di teste di prestazione nantu à u specimenu di saldatura di saldatura manuale laser, cum'è a tensione, a curvatura è a metallografia.Dopu, andemu à vede s'ellu a qualità di saldatura di u sistema di saldatura laser portatile pò passà a prova cù successu.

112

01, Caratteristiche

• A putenza laser hè sin'à 1500W.Per diversi materiali è spessori, i migliori paràmetri di saldatura ponu esse selezziunati rapidamente per mezu di u buttone di regulazione intuitivu.

• Utilizà 74 paràmetri di prucessu predeterminati è definiti da l'utilizatore per permette à i saldatori noviziali di maestru di operazioni di saldatura attraversu parechje ore di furmazione.

• Selezziunà u modu di almacenamento per furnisce una putenza di piccu finu à 2500W, per avè una capacità di saldatura più forte.

• Una nova funzione di pulizia hè aghjuntu nantu à a basa originale, chì pò sguassate rapidamente è facilmente l'oliu, a ruggine è u revestimentu prima di saldatura, è caccià i residui di a superficia è a decolorazione di l'ossidazione dopu a saldatura.A bella saldatura pò esse ottenuta senza l'usu di abrasivi o chimichi, salvenendu costi supplementari è tempu.

02 、 Materiali saldabili

Scienza di i Materiali SpessoreSaldatura unicu latu SpessoreSaldatura doppia latu
inossidabile 4 mm 10 mm
azzaru dolce 4 mm 10 mm
aluminiu 4 mm 10 mm
ramu 1 mm 2 mm

 

03, Vantaghji

• Saldatura alta: 4 volte più veloce di a saldatura tradiziunale, aumentendu a produtividade è riducendu u costu di ogni pezzu di travagliu.

• High welding quality: Uniformly welded materii grossi, materiali magre, è metalli riflettente senza deformazione, undercut, o burn-through, è a zona affettata da u calore hè assai chjuca.

• Facile à aduprà: Semplice paràmetru, apprendimentu, è funziunamentu cù depressione, pò rializà uniformi di saldatura di alta qualità è pulizia.

• L'apparenza di saldatura: a macchia d'oliu, a ruggine è u revestimentu deve esse eliminata prima di a saldatura, è i residui di a superficia è a decolorazione di l'ossidazione sò eliminati dopu a saldatura, risparmiendu u tempu è u costu di l'usu di abrasivi o chimichi.

• Wide range of materials: Metalli di differente spessore, parti ultra-thin, saldatura di ramu, è materiali cù differente conductivity.

• Swing welding: A larghezza di swing hè finu à 5mm, migliurà a capacità di saldatura è l'altezza di saldatura hè bella.

• Sicurezza di l'operatore: sensori multistage è dispositivi di sicurezza interlocking

  Metudu tradiziunale di saldatura Saldatura laser
velocità di saldatura ordinariu Più di 4 volte più veloce
qualità di saldatura Dipende da l'esperienza di l'operatore Effettu di alta qualità
Difficultà à amparà duru Facile à aduprà
Preparazione per a saldatura di pezzi A preparazione hè impurtante è fastidiosa Preparazione menu è simplice
Preparazione di u travagliu prima di saldatura Flessibilità di u materiale Limitatu da u cambiamentu materiale Vasta gamma, senza bisognu di stabilisce
Zona affettata da u calore grande Picculu
Curvatura è deformazione Moltu faciule da deformà Ùn hè micca faciule da deformà
Saldatura à swing Nimu Larghezza di swing finu à 5 mm

 

04. Parametri tecnichi

putenza laser Alta putenza di punta putenza Capacità di almacenamentu in modu Larghezza di puliziaè lunghezza Lunghezza di swingè frequenza Dimensioni(L * W * H) pesu
1500W 2500W 220 V,24A 74 15 mm Finu à 300 ore,finu à 5 mm 641 * 316 * 534 mm 53 kg

Pudemu vede chì u funziunamentu di a saldatura in manu laser hè assai superiore à a saldatura TIG tradiziunale è a saldatura MIG in parechji aspetti.Forsi à pocu tempu, u campu di saldatura serà u mondu di a saldatura in manu laser.


Tempu di post: 30-novembre-2022

  • Previous:
  • Next: