Chì sò i metudi per aghjustà u percorsu otticu di grandi macchine di taglio laser?

Chì sò i metudi per aghjustà u percorsu otticu di grandi macchine di taglio laser?

Macchina di taglio laser à grande scala hè un equipamentu di taglio laser adupratu apposta per taglià è processà materiali metallici.Occupa una grande parte di trasfurmazioni di metalli in a fabricazione industriale.Qualunque sia a durezza, i materiali metallici ponu esse tagliati cù alta qualità, cum'è l'acciaio di carbone è l'acciaio di silicio, l'acciaio inossidabile, a lega d'aluminiu, a lega di titaniu, a foglia galvanizzata, a foglia di decapaggio, a foglia galvanizzata, u ramu è altri materiali metallici per u taglio rapidu, largamente. usatu in a trasfurmazioni di lamiera, aviazione, aerospaziale, elettronica, apparecchi elettrici, accessori di metro, Automobiles, machini, parti di precisione, navi, attrezzature metallurgiche, ascensori, apparecchi domestici, rigali artigianali, trasfurmazioni di strumenti, decorazione, publicità, trasfurmazioni esterne di metalli è altri. industrii.

In ordine per migliurà a precisione di taglio di grande machine à taglio laser, hè assai impurtante per aghjustà u percorsu otticu.Prima, aghjustate u currente à 4-5mA, è aghjustate l'anguli di i trè specchi per fà u percorsu otticu parallelu.A testa laser tocca u listessu puntu in ogni pusizioni, fucalizza nantu à u centru di a lente di focu.Allora fate i seguenti cuntrolli.

1. Verificate s'ellu u laser pò chjappà u riflettore: aduprate un fogliu di plastica per copre u specchiu, dopu appughjà u buttone TEST per verificà a pusizione di u puntu laser, se u laser ùn pò micca illuminà a lente, aghjustate a pusizione di a lente.Verificate s'è u laser chjappà u secondu è u terzu riflettore, se no, aghjustate i viti M1, M2 è M3 daretu à u riflettore superiore.

2. Pruvate di chjappà u puntu laser: Incolla almenu dui strati di nastro bifacciale à l'entrata di luce di a canna di lente laser di a macchina di taglio laser, move a testa laser à l'angulu superiore destra di u bancu di travagliu, è appughjà u " Test" buttone nantu à u pannellu di cuntrollu per chjappà u puntu laser.Locu laser mediu.Move a testa laser à l'angulu superiore manca, è culpisce un puntu laser per vede s'ellu hè in a listessa pusizioni cum'è u puntu in l'angulu superiore dirittu.Se ùn hè micca in a listessa pusizioni, aghjustate i viti M1, M2 è M3 di u riflettore inferiore in modu chì u puntu mediu è l'angulu superiore dirittu sò in a stessa pusizione.

Move a testa laser à l'angulu inferjuri à manca, osservate s'ellu u puntu hè u listessu cum'è l'angulu superiore destra, è poi aghjustate u riflettore.Aghjustate u percorsu otticu di a macchina di taglio laser ripetutamente cum'è descrittu, è i trè punti laser sò allinati à a listessa pusizione.

3. Verificate s'ellu u focu hè in u centru: fate un specchiu verticalmente sottu u specchiu di focu è osservate a pusizione di focu laser.Se ùn hè micca in a pusizione centrale, aghjustate a pusizione di focu per assicurà chì u focu hè in a pusizione centrale.

Per più infurmazione nantu à e grandi macchine di taglio laser, visitate u nostru situ ufficiale, https://www.menlaser.com/news A nostra cumpagnia hà servizii perfetti di pre-vendita è post-vendita, tippi d'equipaggiu cumpletu, specificazioni ricche, è ponu furnisce prova. servizii.Benvenuti à fà test di campioni!


Tempu di post: 02-02-2023

  • Previous:
  • Next: