Cumu selezziunà un dispositivu laser portatile

Cumu selezziunà un dispositivu laser portatile

Prima di sceglie l'attrezzatura di saldatura laser manuale, duvemu prima guardà u materiale è u gruixu di i prudutti chì processemu, a forza di R&D è a produzzione di u fabricatore di saldatura laser, a capacità di serviziu dopu a vendita, etc.Sia a macchina di saldatura laser selezziunata pò ottene l'effettu di trasfurmazioni di l'impresa, è s'ellu pò purtà benefici à l'impresa hè ciò chì duvemu sceglie.

L'attrezzatura di saldatura laser manuale appartene à a saldatura laser d'alta intensità, chì include dui campi.Unu hè l'effettu di saldatura di i prudutti d'alta resistenza, è l'altru hè l'altu esigenza di saldatura di i prudutti di saldatura.Perchè a saldatura laser hè cumpletata secondu l'auto-fusione di a mostra, se a saldatura di testa supera 1mm, u filu di saldatura deve esse aghjuntu.

Allora, se u pruduttu hè adattatu per utilizà l'equipaggiu di saldatura laser per a saldatura.Quandu selezziunate l'equipaggiu di saldatura laser, duvemu cunsiderà cumplettamente se u nostru pruduttu hè adattatu per utilizà l'equipaggiu di saldatura laser per fà u nostru propiu pruduttu.Se ùn hè micca chjaru s'ellu hè adattatu, pudemu cunsiderà cumplettamente secondu u spessore di saldatura di l'equipaggiu di saldatura laser.Per esempiu, se u gruixu di saldatura laser di u pruduttu hè di 5 mm - 10 mm, è u gruixu di l'equipaggiu di saldatura laser supera 3 mm, ùn hè senza dubbitu micca adattatu.Allora duvemu sceglie l'equipaggiu di saldatura laser d'alta putenza.

8

Vantaghji di l'equipaggiu di saldatura laser manuale

1. U puntu di focu laser hè chjucu è a densità di putenza hè alta.Si pò saldari certi materiali di lega cù altu puntu di fusione è alta resistenza.

2. No trasfurmazioni di cuntattu, senza perdita strumentu è rimpiazzà strumentu.L'energia di u fasciu laser pò esse aghjustatu, a vitezza di muvimentu pò esse aghjustata, è ponu esse realizati diversi prucessi di saldatura.

3. Altu gradu d'automatizazione, cuntrollu di l'urdinatore, vitezza di saldatura veloce, alta efficienza, è saldatura cunvene di ogni forma cumplessa.

4. A zona affettata da u calore hè chjuca, a deformazione di u materiale hè chjuca, è ùn ci hè bisognu di trasfurmazioni sussegwente.

5. I pezzi di travagliu in cuntenituri di vacuum è in pusizioni internu di strutture cumplessi ponu esse saldati da u vetru.

6. Hè facilitu per guidà è fucalizza, è rializà a trasfurmazioni di tutte e direzzione.

7. Paragunatu cù u prucessu di fasciu elettroni, ùn hà micca bisognu di un sistema strettu di l'equipaggiu di vacuum è hè faciule d'opere.

8. Alta efficienza di pruduzzione, qualità di trasfurmazioni stabile è affidabile è benefici ecunomichi elevati.


Tempu di Postu: Feb-20-2023

  • Previous:
  • Next: