Guida per l'ingegnere di design di fotochimica

Guida per l'ingegnere di design di fotochimica

Una sustanza chì hà pruprietà metalliche è custituita di dui o più elementi chimichi, almenu unu di i quali hè un metallu.
Copper chì cuntene quantità specifichi di elementi di ligatura aghjuntu per ottene e proprietà meccaniche è fisiche necessarie. L'aliaghji di ramu più cumuni sò spartuti in sei gruppi, ognunu cuntene unu di i seguenti elementi di ligatura principali: Brass - l'elementu di ligazione principale hè zincu;Bronzu fosforu - l'elementu principale di aleazione hè stagnu;Bronzu d'aluminiu - l'elementu principale di l'aliazione hè l'aluminiu;Silicon bronze - l'elementu principale di l'aliazione hè u siliciu;copper-nickel è nickel-silver - l'elementu principale di l'aliazione hè nickel;è dilute o alti ligami di ramu chì cuntenenu picculi quantità di diversi elementi cum'è berilliu, cadmiu, cromu o ferru.
A durezza hè una misura di a resistenza di un materiale à l'indentazione di a superficia o l'usura. Ùn ci hè micca un standard assolutu per a durezza. Per rapprisintà quantitativamente a durezza, ogni tipu di prova hà a so propria scala, chì definisce a durezza. A durezza d'indentazione ottenuta da u metudu staticu hè misurata. da Brinell, Rockwell, Vickers è testi Knoop. A durezza senza indentation hè misurata da un metudu dinamicu chjamatu test Scleroscope.
Ogni prucessu di fabricazione in quale u metale hè travagliatu o machinatu per dà un pezzu di travagliu una nova forma. In generale, u terminu include prucessi cum'è u disignu è u layout, u trattamentu termale, a manipulazione di materiale è l'ispezione.
L'acciaio inossidabile hà una forza alta, resistenza à u calore, machinabilità eccellente è resistenza à a corrosione. Quattru categurie generale sò state sviluppate per copre una gamma di proprietà meccaniche è fisiche per applicazioni specifiche.tipu martensiticu di cromu, induribile serie 400;cromu, tipu ferriticu serie 400 non-hardenable;Leghe di cromo-nichel induribili per precipitazione cù elementi supplementari per u trattamentu di suluzione è l'indurimentu di l'età.
Added to titanium carbide tools to allow high speed machineing of hard metals.Also used as tool coating.See Coating Tool.
A quantità minima è massima permessa da a dimensione di u travagliu differisce da u standard stabilitu è ​​sò sempre accettabili.
U pezzu di travagliu hè tenutu in un chuck, muntatu nantu à un pannellu o tenutu trà i centri è giratu, mentre chì un strumentu di taglio (di solitu un strumentu di un puntu) hè alimentatu longu u so perimetru o attraversu a so fine o a faccia. longu u perimetru di u travagliu);tornitura tapered (creendu un taper);turning step (turnazione di diametri di diverse dimensioni nantu à a stessa pezza);smussatura (bissare un bordu o spalla);affruntà (tagliate a fine);Turning threads (di solitu filamenti esterni, ma pò ancu esse filamenti interni);sgrossatura (rimozione di metalli in massa);è a finitura (cessatura ligera à a fine). À i torni, i centri di tornu, i mandrini, i viti automatichi è i machini simili.
Cum'è una tecnulugia di trasfurmazioni di foglia di precisione, l'incisione fotochimica (PCE) pò ottene tolleranze strette, hè altamente ripetibile, è in parechji casi hè l'unica tecnulugia chì pò fabricà in modu costu-efficace parti metalliche di precisione, Esige alta precisione è hè in generale safe.key. applicazioni.
Dopu chì l'ingegneri di designu sceglienu PCE cum'è u so prucessu di travagliu di metalli preferitu, hè impurtante chì capiscenu micca solu a so versatilità, ma ancu l'aspetti specifichi di a tecnulugia chì ponu influenzà (è in parechji casi rinfurzà) u disignu di u produttu. apprezzà pè ottene u più da PCE è paragunà u prucessu à altre tecniche di metallurgia.
PCE hà assai attributi chì stimulanu l'innuvazione è "allarganu e fruntiere includendu caratteristiche di u produttu sfidante, miglioramenti, sofisticazione è efficienza". per trattà cum'è partenarii di sviluppu di produttu - micca solu pruduttori di subcontrattu - chì permettenu à l'OEM di ottimisà sta multiplicità prima di a fase di cuncepimentu.U putenziale chì i prucessi funziunali di metallu pò offre.
Metal and Sheet Sizes: Lithography pò esse appiicata à u spettru metallicu di varii spessori, gradi, tempere è dimensioni di foglia. Ogni fornitore pò machinà diversi spessori di metallu cù diverse tolleranze, è quandu sceglite un partner PCE, hè impurtante dumandà esattamente nantu à u so. capacità.
Per esempiu, quandu u travagliu cù u Gruppu di Etching di micrometal, u prucessu pò esse appiicatu à fogli di metalli sottili chì varienu da 10 microns à 2000 microns (0,010 mm à 2,00 mm), cù una dimensione massima di foglia / cumpunente di 600 mm x 800 mm. include l'acciaio è l'acciaio inossidabile, nickel and nickel alloys, ramu è alliages di ramu, stagno, argentu, oru, molibdenu, aluminium.As well-di-machine metalli difficiuli, cumpresi i materiali altamente corrosive cum'è titaniu è i so alleati.
Tolleranze standard di Etch: e tolleranze sò una cunsiderazione chjave in ogni disignu, è e tolleranze PCE pò varià secondu u spessore di u materiale, u materiale è e cumpetenze è l'esperienza di u fornitore PCE.
U prucessu di Micrometal Etching Group pò pruduce pezzi cumplessi cù tolleranze di ± 7 microns, secondu u materiale è u so grossu, chì hè unicu trà tutte e tecniche alternative di fabricazione di metalli. strati sottili (2-8 micron) di fotoresist, chì permettenu una precisione più grande durante l'incisione chimica. Permette à Etching Group di ottene dimensioni di caratteristiche estremamente chjuche di 25 microns, aperture minime di 80 per centu di u spessore di materiale, è tolleranze di micron ripetibili à una sola cifra.
Cum'è una guida, u Gruppu di Etching di micrometal pò processà l'acciaio inossidabile, nichel è leghe di rame finu à 400 microns di spessore cù dimensioni di caratteristiche fin'à 80% di u gruixu di materiale, cù tolleranze di ± 10% di spessore. è altri materiali, cum'è stagnu, aluminiu, argentu, oru, molibdenu è titaniu più grossu di 400 microns ponu avè dimensioni di caratteristiche cum'è 120% di u gruixu di materiale cù una tolleranza di ± 10% di u gruixu.
U PCE tradiziunale usa una resistenza di film seccu relativamente grossu, chì compromette l'accuratezza di a parte finale è e tolleranze dispunibili, è ponu solu ottene dimensioni di caratteristiche di 100 microns è un'apertura minima di 100 à 200 per centu di spessore di materiale.
In certi casi, i tecnichi tradiziunali di metallu pò ottene tolleranze più strette, ma ci sò limitazioni. Per esempiu, u taglio laser pò esse precisu à 5% di u gruixu di metallu, ma a so dimensione minima di funziunalità hè limitata à 0,2 mm.PCE pò ottene un standard minimu. Funzioni di dimensione di 0.1mm è aperture più chjuche di 0.050mm sò pussibuli.
Inoltre, deve esse ricunnisciutu chì u taglio laser hè una tecnica di lavorazione di metalli "puntu unicu", chì significa chì hè generalmente più caru per i pezzi cumplessi, cum'è e maglie, è ùn pò micca ottene e caratteristiche di prufundità / incisione necessarie per i dispositi fluidi cum'è i carburanti chì utilizanu incisione profonda. Batterie è scambiatori di calore sò prontu dispunibili.
Lavorazione senza bavature è senza stress. Quandu si tratta di a capacità di riplicà a precisione precisa è e capacità di dimensione di e caratteristiche più chjuche di PCE, a stampatura pò esse u più vicinu, ma u scambiu hè u stress applicatu durante a lavorazione di metalli è a caratteristica di bava residuale. di stampa.
I pezzi stampati necessitanu un post-processamentu caru è ùn sò micca fattibili in u cortu termini per via di l'usu di l'attrezzi d'acciaio caru per pruduce e parti. In più, l'usura di l'utensili hè un prublema quandu u machining metalli duri, spessu necessanu rinnuvamenti caru è tempu.PCE. hè specificatu da parechji disinfettori di molle di curvatura è disinfettori di parti metalliche cumplessi per via di e so proprietà senza bava è senza stress, usura di l'utensili zero, è velocità di furnimentu.
Funzioni uniche senza costu addiziale: Funzioni uniche ponu esse ingegneriate in prudutti fabbricati cù litografia per via di "punte" di punta inerenti à u prucessu. Cuntrollendu a punta incisa, ponu esse introdutte una gamma di profili, chì permettenu a fabricazione di taglii taglienti. cum'è quelli chì sò usati per lame medicale, o aperture coniche per dirige u flussu di fluidu in una schernu di filtru.
Utensili à pocu costu è iterazioni di cuncepimentu: Per l'OEM in tutte l'industrii chì cercanu parti metalliche è assemblaggi ricchi di caratteristiche, cumplessi è precisi, PCE hè avà a tecnulugia di scelta perchè ùn solu funziona bè cù geometrie difficili, ma permette ancu a flessibilità di l'ingegnere di Design per fà aghjustamenti à i disinni prima di u puntu di fabricazione.
Un fattore maiò per ottene questu hè l'usu di l'utensili digitale o di vetru, chì sò di prezzu di pruduzzione è dunque di prezzu per rimpiazzà ancu minuti prima di l'iniziu di a fabricazione. A cuntrariu di a stampa, u costu di l'arnesi digitale ùn aumenta micca cù a cumplessità di a parte, chì Stimula l'innuvazione postu chì i diseggiani si concentranu nantu à a funziunalità ottimizzata di a parte piuttostu cà u costu.
Cù tecnichi tradiziunali di u metalworking, si pò dì chì un aumentu di a cumplessità di parte hè uguale à un incrementu di u costu, assai di quale hè u pruduttu di tooling caru è cumplessu. I costi crescenu ancu quandu i tecnulugii tradiziunali anu da trattà cù materiali non standard, spessori è gradi, chì ùn anu micca impattu nantu à u costu di PCE.
Siccomu u PCE ùn usa micca arnesi duru, a deformazione è u stress sò eliminati. In più, i pezzi pruduciutu sò piani, anu superfici pulite è sò liberi di burrs, cum'è u metallu hè uniformu dissolutu finu à a geometria desiderata.
A cumpagnia Micro Metals hà cuncepitu un tavulu faciule d'utilizazione per aiutà l'ingegneri di designu rivisione l'opzioni di campionamentu dispunibili per prototipi vicinu à a serie, chì ponu accede quì.
Prototyping ecunomicu: Cù PCE, l'utilizatori paganu per foglia piuttostu cà per parte, chì significa chì i cumpunenti cù geometrie diverse ponu esse processati simultaneamente cù un solu strumentu. risparmiu inherente à u prucessu.
PCE pò esse appiicata à guasi ogni tipu di metallu, s'ellu duru, duru o brittle.Aluminum hè notoriously difficiuli di punch per via di a so dolcezza, è difficiule à laser cut per via di i so proprietà riflettiva.Likewise, a durezza di titaniu hè sfida. , Micrometal hà sviluppatu prucessi pruprietati è chimichi di incisione per questi dui materiali specialità è hè una di e pochi imprese di incisione in u mondu cù l'equipaggiu di incisione di titaniu.
Unisce chì u fattu chì u PCE hè intrinsecamente veloce, è a logica daretu à a crescita esponenziale in l'adopzione di a tecnulugia in l'ultimi anni hè chjaru.
L'ingegneri di cuncepimentu si rivolgenu sempre più à PCE mentre affruntà a pressione per fabricà pezzi di metalli di precisione più chjuchi è più cumplessi.
Cum'è cù qualsiasi scelta di prucessu, i diseggiani anu bisognu di capiscenu e proprietà specifiche di a tecnulugia di fabricazione scelta quandu fighjenu i pruprietà di u disignu è i paràmetri.
A versatilità di l'incisione fotografica è i so vantaghji unichi cum'è una tecnica di fabricazione di lamiera di precisione facenu un mutore di l'innuvazione di designu è pò esse veramente aduprata per creà pezzi chì eranu cunsiderati impussibili se sò state aduprate tecniche alternative di fabricazione di metalli.


Tempu di Postu: Feb-26-2022

  • Previous:
  • Next: