L'esportazioni di salmone chilenu in Cina anu aumentatu da 260,1%!Pò cuntinuà à cresce in u futuru!

L'esportazioni di salmone chilenu in Cina anu aumentatu da 260,1%!Pò cuntinuà à cresce in u futuru!

3

Sicondu i figuri publicati da u Cunsigliu di Salmone Chilenu, u Cile hà esportatu circa 164 730 tunnellate metriche di salmone è trota d'allevamentu per un valore di $ 1,54 miliardi in u terzu trimestre di u 2022, un aumentu di 18,1% in volumi è 31,2% in valore cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu. .

Inoltre, u prezzu mediu di l'esportazione per kilogramu era ancu 11,1 per centu più altu ch'è i 8,4 kilogrammi in u stessu periodu di l'annu precedente, o US $ 9,3 per kilogramu.I valori di l'esportazione di salmone è trota cilena anu superatu significativamente i livelli pre-pandemici, riflettendu una forte dumanda glubale di salmone cilenu.

A Cummissione di Salmone, composta da Empresas AquaChile, Cermaq, Mowi è Salmones Aysen, hà dettu in un rapportu recente chì, dopu un calatu sustinutu da l'ultimu trimestre di u 2019 à u primu trimestre di u 2021 per l'impattu di a pandemia, hè stata u sestu trimestre consecutivu di crescita di l'esportazioni di pesci."L'esportazioni facenu bè in termini di prezzi è volumi esportati.Inoltre, i prezzi di l'esportazione di salmone restanu altu, malgradu una ligera diminuzione cumparatu cù a stagione precedente ".

À u listessu tempu, u cunsigliu hà avvistatu ancu di un futuru "nuvolatu è volatile", carattarizatu da alta inflazione è risichi di recessione severi da i costi di produzzione elevati, i prezzi di carburanti elevati è una mansa di altre difficultà logistiche chì ùn sò micca stati risolti.I costi anu ancu cuntinuà à aumentà durante stu periodu, soprattuttu per via di l'aumentu di i prezzi di carburanti, difficultà logistiche, costi di trasportu è costi di alimentazione.

I costi di l'alimentazione di u salmone anu aumentatu di circa 30% da l'annu passatu, in gran parte per via di i prezzi più alti per ingredienti cum'è l'olii vegetali è di soia, chì ghjunghjeranu à massimi record in 2022, secondu u cunsigliu.

U cunsigliu hà aghjustatu chì a situazione ecunomica glubale hè diventata sempre più volatile è incerta, chì hè ancu avè un impattu assai prufondu nantu à a nostra vendita di salmone.Più chè mai, duvemu sviluppà strategie di crescita à longu andà chì ci permettenu di prumove u sviluppu sustenibile è cumpetitivu di e nostre attività, favurendu cusì u prugressu è l'impieghi, soprattuttu in u Cile miridiunali.

Inoltre, u guvernu di u presidente chilenu Gabriel Borric hà revelatu recentemente i piani di rivisione di e liggi di salmone è hà lanciatu riforme più larghe à e lege di pesca.

U Vice Ministru di a Pesca di u Cile Julio Salas hà dettu chì u guvernu avia avutu "conversazioni difficiuli" cù u settore di a pesca è hà previstu di presentà un prughjettu di legge à u Cungressu in marzu o aprile 2023 per cambià a lege, ma ùn hà micca furnitu Dettagli nantu à a pruposta.U novu prughjettu di l'aquacultura serà presentatu à u Cungressu in u quartu trimestre di u 2022. Ellu disse chì u prucessu di dibattitu parlamentariu seguitarà.L'industria di u salmone chilenu hà luttatu per favurizà a crescita.A pruduzzione di salmone in i primi ottu mesi di questu annu era 9.9% più bassu chè durante u listessu periodu in 2021, secondu e statistiche di u guvernu.A produzzione in 2021 hè ancu calata da i livelli di 2020.

U sottusegretariu per a Pesca è l'Aquacultura, Benjamin Eyzaguirre, hà dettu chì, per restaurà a crescita, i gruppi di travagliu di l'agricultori puderanu scopre u sfruttamentu di i permessi inutilizati è l'implementazione di migliori tecniche per generà entrate.

I Stati Uniti anu una parte di u mercatu di 45,7 per centu di e vendite totali di salmone chilenu finu à avà, è l'espurtazioni à stu mercatu anu aumentatu 5,8 per centu in u voluminu è 14,3 per centu annu à 61 107 tunnellate, per un valore di $ 698 milioni.

L'esportazioni in Giappone, chì contanu per 11,8 per centu di e vendite totali di salmone di u paese, anu aumentatu ancu 29,5 per centu è 43,9 per centu rispettivamente in u terzu trimestre à 21,119 tunnellate per un valore di $ 181 milioni.Hè u sicondu mercatu di destinazione più grande per u salmone chilenu.

L'esportazioni à u Brasile sò cascate da 5,3% in volume è 0,7% in valore, rispettivamente, à 29,708 tunnellate per un valore di $ 187 milioni.

L'esportazioni in Russia anu aumentatu da 101,3% annu annu, rompendu a tendenza discendente causata da l'invasione russa di l'Ucraina da u principiu di u primu trimestre di u 2022. Ma e vendite in Russia cuntenenu solu u 3,6% di u salmone tutale (chilenu) l'esportazioni, drasticamente da u 5,6% in 2021 prima di a crisa Russia-Ucraina.

L'esportazioni cilene in Cina si sò gradualmente recuperate, ma sò state bassu da u focu (5,3% in 2019).E vendite à u mercatu cinese anu aumentatu da 260,1% è 294,9% in u voluminu è u valore à 9,535 tunnellate per un valore di $ 73 milioni, o 3,2% di u tutale.Cù l'ottimisazione di u cuntrollu di a China nantu à l'epidemie, l'esportazione di salmone chilenu in Cina pò cuntinuà à cresce in u futuru è torna à u livellu prima di l'epidemie.

In cunclusioni, u salmone di l'Atlanticu hè a principale spezia d'aquacultura esportata di u Cile, cuntendu 85,6% di l'espurtazioni totali, o 141 057 tunnellate, per un valore di 1,34 miliardi $.Duranti u periodu, e vendite di salmone coho è trota eranu 176,89 tunnellate per un valore di $ 132 milioni è 598,38 tunnellate per un valore di $ 63 milioni, rispettivamente.


Tempu di Postu: Nov-17-2022

  • Previous:
  • Next: